Re: menu startowe w W2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 21:47:55 MET

Dnia Tue, 30 Oct 2007 18:10:32 +0100, miram napisał(a):

> [...]
[...]
> Dziękuję, ale nie pomogło. Wyświetla się komunikat "Autokalibracja" oraz
> komunikaty z boot procedury ale menu startowe nadal się nie wyświetla.
> Zdaje mi się że jest gdzieś opcja włączania lub wyłączania tego
> wyświetlania ale nie wiem gdzie tego szukać, Pozdrowienia wszystkim, Miram.

Nie, nie ma takich opcji. Jeżeli pozycje z boot menu działają, a tylko
ich nie widać, to może to być tylko spowodowane nieprawidłową
częstotliwością odświeżania ekranu, której Twój monitor "nie łapie". Hmm
w sumie może być jeszcze jeden powód - ktoś bawił się edytorkiem
zmieniającym grafikę startową i w tej chwili są ustawione np. czarne
literki na czarnym tle.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/