Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 22:10:07 MET

On 27 Paź, 22:50, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Ależ co Ty za bzdury opowiadasz.

Gdzie te bzdury? Napisałem, że wg podlinkowanego testu (czyli tego:
http://www.matousec.com/projects/windows-personal-firewall-analysis/leak-tests-results.php
) firewall z Windowsa XP SP2 nie działa. Jeśli pisałbym nieprawdę, to
oznaczałoby, że wg tego testu rzeczony firewall działa. Co mówi test
sprawdź sam; jest też tam pokrótce opisana metodologia. I naprawdę nie
chce mi się wierzyć, że ktoś chciał zrobić psikusa i sfałszować
wyniki. Wiem, że jako MVP nie bardzo możesz krytykować wytwory
Microsoftu, ale wybacz...

MB