Re: jak przelogować się w otoczeniu sieciowym?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 21:41:53 MET

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:fg2rfo$7s8$1@news.onet.pl...

> No fajnie, rzeczywicie jest :-), ale nie wygląda na to, aby dało się to
> sensownie wykorzystać do mojego problemu.

Właśnie wygląda - bo od tego jest - pamiętaj, że
aby zmienić poświadczenia do udziału musisz rozłączyć
sesję do tego udziału, bo Twój XP już go zmapował automatycznie.
Nie można logować się do udziału sieciowego z dwoma tożsamościami.
Wyłącz sobie automatyczne mapowanie udziałów sieciowych i drukarek.

> Choć jutro poeksperymentuję, jak toto się zachowuje, gdy się wpisze kilka kont
> na tym samym komputerze zdalnym.

Działa - przynajmniej u mnie :)

Piciu