Re: Office 2003 Business na VISTA Home Premium - czyli wieczna konfiguracja... ; -)

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 10:22:49 MET

On 28 Paź, 20:52, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Bo do zmiany uprawnień trzeba być właścicielem klucza. Właściciela
> zmienia się w opcjach zaawansowanych zakładki Zabezpieczenia.

to nie tak - nie można było nic z tym zrobić nawet rozwinąć drzewa
tego klucza. Kompletnie nic! Skała ;-) Dlatego zrobiłem IMG dysku
systemowego i postawiłem sys jeszcze raz. Musiałem usuwać jakimś
narzędziem MBR celem instalacji XP - taka opcja w programie, bo
instalator Visty nie widział i nie mógł się dostać do MBR...

> Najpierw trzeba to konto odblokować poleceniem net user administrator
> /active:yes, wykonanym po uruchomieniu cmd.exe "Jako administrator",
> czyli z podniesionymi uprawnieniami.

kod błędu 5
c:\>net user administrator /active:yes - tak? czy inaczej? ;-)

> Czyli już po problemie? :-)

Tak, nie jestem zwolennikiem reinstalu ale pomogło. Mogę tylko zalecić
instalowanie Offica 2000/2003 przez aktualizacją systemu. No i
profilaktycznie zablokowałem SP3 dla Offica 2003. WinUpde znalazł SP3
+ jedno KBxxxx i zainstalował. Jest OK ;-) Programy pakietu
uruchamiają się w czasie <1s. Wcześniej mogłem się jeszcze zastanowić
co chcę robić zanim się załaduje ;-)

Myślę, że poważny problem leżał w HKEY_CLASSES_ROOT\.pip Bo wszystko
inne miało takie uprawnienia jak napisałeś w ostatnim poście.

Dzięki za pomoc! ;-)