Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 13:05:26 MET

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fg1r7h$c3k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mnie tam wbudowany FW wystarczy. Antywirusa rezydentnego nie używam,
> mam
> ClamAV do sprawdzania "obcych" rzeczy. I Software Restriction Policy
> by

Clam powiadasz... mam o nim negatywne mniemanie. Od momentu, jak olał -
nie zauważył mimo aktualnych baz, szalejącego w systemie spam-mailera.
Wykrytego zupełnie przypadkowo... u mnie w domu. 6600 egzemplarzy
znalazł Avast, Clam wyleciał z hukiem. Testy, jakich wyniki oglądałem,
delikatnie mówią, że ten program, to raczej nieporozumienie, we
wszystkim był najgorszy. Że chyba jedyną jego zaletą jest to, że jest
darmowy także dla firm.

> coś przypadkiem wbrew mej woli się nie uruchomiło...

Oby.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej