Re: [P.S.]: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 13:00:15 MET

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:muek4coxvva3.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> IMO to ani mniej ani bardziej bezpieczne. Tylko... takie trochę bez
> sensu

Rozumiem.

> ;-). Przynajmniej w zakresie podstawowej funkcjonalności osobistego
> firewalla, czy raczej filtru pakietów. Bo albo natkniesz się na
> przypadek,
> że się "pogryzą" albo jeden z nich (ten, który zainstalował się
> "dalej" od

Ani z Kerio, ani z Comodo, jeszcze się nie pogryzły... no, z Kerio jeden
wyjątek - w zestawie "bo do tanga trzeba dwojga" nie chodzi FTP w trybie
aktywnym, przestawiłem w pasywny i chodzi. Kerio (starsze) nie jest też
rozpoznawane przez system, jako zapora. Komodo jest zdecydowanie
trudniejszy na początku.

> jądra i systemowej obsługi stosu TCP/IP) będzie bezrobotny...

Wszakże też pomyślałem, gdyby jedno się wywaliło, to jednak wtedy drugie
będzie... ale przez lat ileś nie spotkałem się.

> Aby być bezpiecznym zwykle wystarczy jedna gumka (byle nie dziurawa).
> Druga i kolejne dają tylko efekt "enlarge" a nie służą bezpieczeństwu
> ;-)))

Bo zapomniałeś :) o preparacie Super-Takon :)))
W latach 80. krążył nawet dowcip - jak się dobrze zabezpieczyć?
(Ówczesne prezerwatywy znane były ze swej delikatności...)
"Dwa erosy i pomiędzy nie super-takon" :))
(Taki płyn, co to miał mieć "cudowną" funkcję szybkiej łaty, gdy się
złapało gumę...)

Cóż... będę obserwować działanie "w dwójkę", porobię może parę
leak-testów osobno i razem... zobaczę.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej