Re: Office 2003 Business na VISTA Home Premium - czyli wieczna konfiguracja... ; -)

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 22:23:28 MET DST

On 27 Paź, 01:44, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

MSO.dll,
nie ma tego pliku

Wwintl.dll,
było OK

Msointl.dll,
nie ma tego pliku

 R000000000005.clb
nie ma tego pliku

- Administratorzy,
System ==> Pełna kontrola, Użytkownicy ==> Odczyt.
Word11.pip - Administratorzy, System, Admin ==> pełna kontrola.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer
było OK ale poprawiłem dla wszystkich kluczy w dół

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer
\Compo
nie ma tego wpisu chyba, ze chodzi o Components ale uprawnienia i tak
poszły w dół.

HKEY_CLASSES_ROOT
tu nie było nic - żadnych uprwanień

HKEY_CLASSES_ROOT\.pip
do tego klucza nie ma dostępu

HKEY_CLASSES_ROOT\Installer

HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Components
- Administratorzy, System ==> Pełna kontrola, Użytkownicy ==> Odczyt.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes - Administratorzy, System, Admin
==>
Pełna kontrola+Odczyt, Z Ograniczeniami ==> Odczyt.
jest OK

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat,
UsrClass.dat.log1, UsrClass.dat.log2 ==> skasować.

> PS. Punkt przywracania systemu - rewelacyjna rzecz. Skorzystałem dziś
> pierwszy raz! Od dziś to moja ulubiona funkcja systemu Windows
> Vista ;-)

A i owszem. Tylko unikaj kontaktu Visty z XP-kiem, bo stracisz
wszystkie
istniejące punkty. Równie fajnym 'fjutcherem' jest przywracanie
poprzednich wersji plików, no ale to jest tylko w Business i
Ultimate.

Nie mieszam systemów na dyskach. Poza tym moja Vista nie kuma dysków
dynamicznych i RAID 0 pracuje tu jako partycja podstawowa, a po
podłaczeniu XP wymuszona jest zmiana na dysk dynamiczny i dane za
każdym razem idą się kochać ;-) Choć dziś stała się rzecz dziwna i XP
zakumało partycję Visty (Windows Image). W każdym razie chyba się
pokuszę o Ultimate 2 bxie . Na allegro mają wersję 32/64bit ENG w
jednym pudełku. Myślę, że to dobra opcja ;-) Ale nadal mam dylemat
pomiędzy Vista a XP. To XP jakoś żwawiej się rusza...

Poza tym zauważyłem, że jest różnica pomiędzy pracą na koncie admina a
uruchom jako Administrator. To uruchom ma większe uprawnienia niż
konto z uprawnieniami Admina.

No i nie działa. Instalator Windows wciąż konfiguruje pakiet Office
2003....