Re: Office 2003 Business na VISTA Home Premium - czyli wieczna konfiguracja... ; -)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 01:44:55 MET DST

Dnia Fri, 26 Oct 2007 11:20:16 -0700, Krzysiek napisał(a):

> nie mam już do tego dziś siły. Powiedz mi tylko jakie mam nadać
> uprawnienia tym plikom i jutro posiedzę nad tym jeszcze.

MSO.dll, Wwintl.dll, Msointl.dll, R000000000005.clb - Administratorzy,
System ==> Pełna kontrola, Użytkownicy ==> Odczyt.
Word11.pip - Administratorzy, System, Admin ==> pełna kontrola.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Compo
HKEY_CLASSES_ROOT
HKEY_CLASSES_ROOT\.pip
HKEY_CLASSES_ROOT\Installer
HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Components
- Administratorzy, System ==> Pełna kontrola, Użytkownicy ==> Odczyt.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes - Administratorzy, System, Admin ==>
Pełna kontrola+Odczyt, Z Ograniczeniami ==> Odczyt.
C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat,
UsrClass.dat.log1, UsrClass.dat.log2 ==> skasować.

> PS. Punkt przywracania systemu - rewelacyjna rzecz. Skorzystałem dziś
> pierwszy raz! Od dziś to moja ulubiona funkcja systemu Windows
> Vista ;-)

A i owszem. Tylko unikaj kontaktu Visty z XP-kiem, bo stracisz wszystkie
istniejące punkty. Równie fajnym 'fjutcherem' jest przywracanie
poprrzednich wersji plików, no ale to jest tylko w Business i Ultimate.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/