Re: Swap, wydajność i defragmentacja

Autor: hill_thebill <hill70_at_interia.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 02:27:15 MET DST

Thu, 25 Oct 2007 23:13:29 -0000, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Mikołaj
Bartnicki napisał(a):

> Nikt. Programy, ktore uruchamiam mieszcza sie zawsze w pamieci
> fizycznej, i dzialaja bez problemu gdy wylaczylem swapa, ot co.
> Twierdzisz, ze to bzdury? Fakty twierdza cos innego.

> O, pochwal sie jeszcze ile masz hektarow... :->

> Mnie to lata, ze niektore Twoje programy dzialaja niepoprawnie. Te,
> ktorych ja uzywam, dzialaja poprawnie (no, z wyjatkiem defragmentatora
> w Windows XP, o ktory w niniejszym watku pytam).

> Tam bedzie napisane, co mam zrobic zeby mi defragmentator nie
> opowiadal bzdur?
>
> MB

w sumie to przyznaję Tobie rację, morał z tego dyskursu: na chuy się
człowiecze produkujesz próbując komuś pomóc kiedy jemu to lata... zieew..

--
Boję się: drewnianych koni, podłego alkoholu i młodych dziewcząt dających
mi prezenty...