Re: Swap, wydajność i defragmentacja

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 01:13:29 MET DST

On 25 Paź, 17:39, hill_thebill <hil...@interia.pl> wrote:

> Kto takich tobie bzdur naopowiadał?

Nikt. Programy, ktore uruchamiam mieszcza sie zawsze w pamieci
fizycznej, i dzialaja bez problemu gdy wylaczylem swapa, ot co.
Twierdzisz, ze to bzdury? Fakty twierdza cos innego.

> Ja mam 2GB pamięci i dalej używam pliku
> wymiany,

O, pochwal sie jeszcze ile masz hektarow... :->

> ponieważ niektóre programy bez niego działają niepoprawnie.

Mnie to lata, ze niektore Twoje programy dzialaja niepoprawnie. Te,
ktorych ja uzywam, dzialaja poprawnie (no, z wyjatkiem defragmentatora
w Windows XP, o ktory w niniejszym watku pytam).

> Polecam przeczytać, niestety po angielsku:

Tam bedzie napisane, co mam zrobic zeby mi defragmentator nie
opowiadal bzdur?

MB