Re: Drukowanie (prawie) "czystego" tekstu - znaczki sterujące?

Autor: Zby <zby_at_localhost>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 01:35:21 MET DST

Dnia 25.10.2007 Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał/a:

> A co właściwie chcesz osiągnąć? Podejrzewam, że masz prostu problem z jakimś
> jednym programem a nie całym systemem.

Szukałem po prostu niekłopotliwej metody na wyprowadzanie "w miarę
sformatowanego" tekstu na drukarkę pod Windowsami. Ale po moich
poszukiwaniach wychodzi na to, że chyba jednak nawet nie groff czy APT - ale
w przypadku Windows właśnie HTML będzie chyba sposobem na to najprostszym.
Po prostu tagi html-owe są mi znane, więc przygotowanie tekstu to nie
problem - i niczego dodatkowo instalować nie trzeba.

Oczywiście, wiadomo że HTML ma ograniczenia - w końcu nie z myślą o wydruku
był tworzony - ale, jak pisałem, w tym momencie nie szukałem czegoś o dużych
możliwościach (no, w takim wypadku wypadałoby po prostu Ghostscript
zainstalować...), tylko możliwie prostego do zastosowania, np. w skrypcie.

--
Zby