Swap, wydajność i defragmentacja

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 23:26:35 MET DST

Hej,
Wyłączyłem plik wymiany w Windows XP, pamięci mam gigabajt więc
wystarczy. Prawdę mówiąc, różnicy wydajności ani w jedną ani w drugą
stronę nie dostrzegam. Dostrzegłem za to coś innego: od czasu
wyłączenia swapa, po defragmentacji dysku dostaję komunikat, że
niektóre pliki nie zostały zdefragmentowane i mam popatrzeć do
raportu, aby się zorientować które. W tymże wyświetlanym raporcie,
rubryka na pliki nie zdefragmentowane jest pusta. O co tu chodzi i czy
jest się czym przejmować, czy raczej olać temat?

MB