Re: jak zainstalować windowsa na laptopie ???

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 22:39:05 MET DST

krzyś napisał(a):

> Witam!
> Mam następujący problem: dostałem laptopa z zainstalowanym systemem Linux
> Linpus (Acer TravelMate 5720) i pomimo, iż słyszałem wiele dobrego o systemie
> Linux i jemu podobnych to niestety nie potrafię się w im poruszać i nic nie
> kumam. Jak probowałem wrzucić płytkę z XP-ekiem to niby proces instalacji się
> zaczyna ale później wyskakuje informacja że nie znalazł zainstalowanego
> żadnego dysku.
> Czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć jak zainstalować na tym laptopie
> Windowsa.
> [...]

Musisz zintegrować z instalką Windows sterowniki SATA do pobrania z
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_5720.html

są opisane jako F6 Intel SATA HDD Driver Floppy Utility

Wykorzystaj do tego celu darmowy Nlite http:///www.nliteos.com

Procedura opisana przez Acera w pliku readme nie działa. Pomaga tylko
Nliteos

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098