jak zainstalować windowsa na laptopie ???

Autor: krzyś <wfzs1_at_op.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 21:57:00 MET DST

Witam!
Mam następujący problem: dostałem laptopa z zainstalowanym systemem Linux
Linpus (Acer TravelMate 5720) i pomimo, iż słyszałem wiele dobrego o systemie
Linux i jemu podobnych to niestety nie potrafię się w im poruszać i nic nie
kumam. Jak probowałem wrzucić płytkę z XP-ekiem to niby proces instalacji się
zaczyna ale później wyskakuje informacja że nie znalazł zainstalowanego
żadnego dysku.
Czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć jak zainstalować na tym laptopie
Windowsa.
Z góry wielkie dzięki.