Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 22:39:12 MET DST

Użytkownik "fantomasz" <fantomasz@pocztaBEZTEGO.fm> napisał w wiadomości
news:1pu1ivpgw7we9.1gtsklciqf9d7.dlg@40tude.net...

> Może gryźć się z Avastem!.
> U mnie działały onegdaj zgodnie, po upgrade ZA do którejś tam wersji
> (bodaj
> 70) tak się zbiesiły, że system był zamulony na amen. Pomogło
> odinstalowanie ZA.
> Zestawu Avast! i ZA nie polecam.

Znajomy informatyk też proponował rozstanie się z ZA - ponoć jest (a
raczej ze względu na upłyniętuy czas była) dziura, pozwalająca sie dość
łatwo władować.
Kerio (przez niego wtedy zaproponowane, u mnie 2.1.5 ze spolszczeniem)
działa znakomicie i nigdy się nie gryzł z Avastem. Jedyne co, to trzeba
zrobić regułkę dla update baz, ale to się robi automatycznie ptasząc
jedną opcję i zezwalając. Jak to w Kerio.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej