Re: WinXP - drukowanie z wiersza poleceń

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 20:58:18 MET DST

Zby log:
[...]
> Niestety, nie... to jest opis "jak skierować wydruk na konkretną, wskazaną
> drukarkę sieciową". A ja, powiedzmy, nie znam jej. Chciałbym się
> dowiedzieć
> "co mam do dyspozycji" właśnie z tego standardowego "dialogu".

Pod shellem cmd (WOW) chcesz mieć dostęp do 'dialogu' Windowsa? Ehhh, nie
kumam pomysła!:-)
Po co? Jak można bezpośrednio korzystać z interfesu XP/m.in. usługa PnP
(autowyszukiwanie i instalowanie udostępnionych printerów).

> Niestety, pojęcia nie mam, jak nakazać drukowanie z wiersza poleceń, aby
> ten
> dialog jednak się pokazał.

Pewnie poprzez WMI albo coś exe napisanego w C++, Delphi ... można to
uzyskać. Ale po siakie licho?
BTW jak nie wiesz jaka to drukarka, na jakim hoście to po co Ci wiedza
nt./wybór drukarek przez 'dialog'?

--
Użytkownik Windowsa myli się 3 razy:
1: Jak się żeni.