Re: WinXP - drukowanie z wiersza poleceń

Autor: Zby <zby_at_localhost>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 19:53:39 MET DST

Dnia 24.10.2007 Michal Biek <mb@2.pl.invalid> napisał/a:

> [...]

No tak - ale nie chodzi o ustawianie drukarki, tylko o wydruk. Ja chciałbym
żeby przed wydrukiem pojawiło się to standardowe okienko umożliwiające wybór
drukarki, wskazanie zakresu drukowanych stron, ilości kopii itd.

> Re jest IMHO adekwatne do pytania.
> Sakramentalne:
> http://support.microsoft.com/kb/314499/pl
> może pomoże!:-)

Niestety, nie... to jest opis "jak skierować wydruk na konkretną, wskazaną
drukarkę sieciową". A ja, powiedzmy, nie znam jej. Chciałbym się dowiedzieć
"co mam do dyspozycji" właśnie z tego standardowego "dialogu".

Niestety, pojęcia nie mam, jak nakazać drukowanie z wiersza poleceń, aby ten
dialog jednak się pokazał.

--
Zby