Brak mozliwosci odpalenia czegos z sieci :(

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 12:25:26 MET DST

Witam
Na jednym z wielu kompow w sieci LAN mam taki problem, ze nie moge odpalic
programu umieszczonego na serwerze i udosptenionego dla wszystkich. Dziala
to na kazdym kompie tylko nie na tym wlasnie. Najdziwniejsze jest to ze caly
czas dzialalo az pewnego dnia nie ruszylo. O co moze biegac ? Pisze ze brak
dostepu do pliku - co oczywiscie nic nie mowi. Przegladac katalog z tym
plikiem mozna.

No i ostatnio na jednym z komputerow zostal zainstalowany IE7 i kilka lat i
.... zrobilo sie dokladnie to samo. Zaczynam wiec wyciagac wniosek ze ktoras
lata od zabezpieczen cos zablokowala. ale ktora i co mam zrobic ??

Fantom