Re: Brak mozliwosci odpalenia czegos z sieci :(

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 06:40:24 MET DST

On Tue, 23 Oct 2007 12:25:26 +0200, Fantom wrote:

> Witam
> Na jednym z wielu kompow w sieci LAN mam taki problem, ze nie moge odpalic
> programu umieszczonego na serwerze i udosptenionego dla wszystkich. Dziala
> to na kazdym kompie tylko nie na tym wlasnie. Najdziwniejsze jest to ze caly
> czas dzialalo az pewnego dnia nie ruszylo. O co moze biegac ? Pisze ze brak
> dostepu do pliku - co oczywiscie nic nie mowi. Przegladac katalog z tym
> plikiem mozna.
>
> No i ostatnio na jednym z komputerow zostal zainstalowany IE7 i kilka lat i
> [...]

W Windows Server 2003 wraz z SP2 została wprowadzona bardzo "ciekawa"
funkcjonalność.
Przy skopiowaniu pliku EXE z sieci należy go "odblokować". Prawy klawisz
myszki na pliku i opcja "unlock/odblokuj". Jest to o tyle dziwne, że da się
to odblokować ze skryptu a działa tylko dla plików wykonywalnych :/

--
Pozdrawiam
Piotrek