Re: Win 2003 - komenda FTP

Autor: <waldit_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 11:47:34 MET DST

On 18 Paź, 19:32, Piotr Smerda <piotr...@go2hell.pl> wrote:

> A nie możesz użyć robocopy i odpowiednio to oskryptować?
> Ja codziennie przerzucam kilkadziesiąt giga danych o różnych porach i
> wszystko śmiga jak trzeba.

Z tego co słyszałem robocopy nie nadaje się do pobierania przez FTP
gdzie trzeba podać login i hasło.

Badając WGETa z kolei nie wiem jak wyłączyć kropkowanie postępu
pobierania.
Można jedynie podać parametr --progress=dot:mega co powoduje,
że jedna kropka ma 64 KB ale jak ściągam pliki ponad 2 GB to w logu
będę
miał same kropki. Oczywiście można w ogóle wyłączyć loga ale to też
nie
jest wyjście.

Waldi