Re: Ad-hoc VISTA problem...

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 11:33:44 MET DST

nic z tego co pisaliście wyżej nie działało. Pobrałem ze strony
TPLinka nowe sterowniki i teraz tak. Karta jest na Atherosie więc nie
ma problemów z jej konfiguracją ale: Vista podłożyła sterowniki
7.0.x.x. Ja pobrałem ze strony producenta 7.2.x.x i chciałem je
zainstalować w wiadomy sposób - NIE DA SIĘ! Vista twierdzi, że system
windows ma już "najlepsze sterowniki do tego urządzenia". No to HWDP
sobie myślę, zobaczymy gdzie to leży. Wyłączyłem kartę, wrzuciłem po
chamsku właściwy plik sterownika do katalogu systemowego i odpaliłem
ponownie wszystko! Poszło! Patrzę co się dzieje dalej. Vista nadal
twierdzi, że driver jest 7.0.x.x ale klikając na "szczegóły
sterownika" widać wersję 7.2.x.x. No to co? Windows Update! ;-) Wynik
operacji: pacjent posiada sterowniki wer. 7.3.x.x ;-D Wszystko działa.
Tylko wkurza, mnie że się samodzielnie nie łączy z siecią Ad-hoc...