Re: Nowy pecet - XP czy Vista?

Autor: latet <spam_at_xlatetspam.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 09:21:37 MET DST

Jeden z dziwnych problemow, jakie zauwazylem pod Vistą
- brak niektorych ikonek na listwie Total Commandera!

> A to tak, mnie się też nie spodobało i w p..du wyłączyłem.

Które dokładnie ustawienie masz na myśli?

Inny dziwny problem jaki mnie zaskoczył pod Vistą -
- WinRAR nie działa prawidłowo. Zainstalował się,
można wchodzić w archiwum i oglądać zawartośc,
ale nie można już rozpakować do folderu. Po prostu
po wybraniu tej opcji - nic się nie dzieje...

Dzięki,

latet