Re: 2 katalogi Dane Aplikacji...

Autor: Marek <marxjo_at_data.home.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 23:34:53 MET DST

> Z profilem na serwerze nie jest synchronizowane to, co jest na liście
> ExclusionList w pliku ntuser.ini. Czyli właśnie Ustawienia lokalne, Temp i
> parę innych folderów (przynajmniej domyślnie).
> <http://www.comptechdoc.org/os/windows/win2k/win2kusers.html>.

najpierw dziękuje za linka, ciekawy serwis.
Co do tego katalogu "Application Data" to pisza tam ze to jest słuszny
katalog do przechowywnia danych, natomiast ten drugi w "Local
Settings/Application Data" to niby do innych celów jak np. IE

Nie wiem ile w tym prawdy ale to już jakiś postęp. Dzięki.

--
 Systems administration, maintenance, programming and consulting.
 http://www.freelancer-it.org