Re: 2 katalogi Dane Aplikacji...

Autor: Szef <szef666_at_priv.onet.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 22:02:37 MET DST

Marek pisze:

> najpierw dziękuje za linka, ciekawy serwis.
> Co do tego katalogu "Application Data" to pisza tam ze to jest słuszny
> katalog do przechowywnia danych, natomiast ten drugi w "Local
> Settings/Application Data" to niby do innych celów jak np. IE
>
> Nie wiem ile w tym prawdy ale to już jakiś postęp. Dzięki.

To spójrz jak to robi np Firefox. W Dane Aplikacji są jego ważne pliki, bookmarki itp, a w Ustawienia Lokalne\Dane Aplikacji pliki mniej ważne, tzn cache, których
właśnie się nie synchronizuje na serwer i jak znikną to nic się nie powinno stać.

Aha, lepiej użyj zmiennych systemowych typu %APPDATA% niż zakodowania ścieżek na sztywno bo trafiając na inną wersję językową mogą być problemy.

--
Szef