Re: System instaluje się na partycji E ?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 23:39:00 MET DST

Michal Kawecki log:
[...]
> Miałbyś z tym niejakie trudności jak sądzę, bo w Boot.ini nie ma odwołań
> do literek :-).

Pewnie, że nie ma. SRY, mój błąd czyli miałem napisać, że należy zmienić na
... partition(1) ... co w moim mniej więcej frywolnym skrócie ma sens
literki C:-)
Literka E przesunie się 'w dół' IMHO jak 'zlikwiduje' się fizycznie partycję
albo dysk albo napęd. Sposób ma znaczenie techniczne (2-rzędne).

--
Człowiek uczy się całe życie