Re: System instaluje się na partycji E ?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 23:14:25 MET DST

** Michal Biek <mb@2.pl.invalid> wrote:

> Hi! Wyłączyć albo nawet chwilowo odinstalować w Komputer --> 'Menadżer
> urządzeń' to ustrojstwo "wiszące" na C albo odszukać w Rejestrze i skasować
> odpowiedni klucz (należy go wcześniej eksportować na wszelki wypadek).
> Przestawić w boot.ini (na wszelki wypadek) literę dysku bootXP na C ... no i
> restart. To chyba powinno starczyć ...!

Hmm. Nie wiem, nie wydaje mi się. Przecież to *instalator* nadał partycji
systemowej literkę E:, czyli w momencie instalacji coś musiało już okupować
literkę C:, na literce D: był cdrom, więc zainstalował przypisująć E:.

Proszę mnie poprawić jeżeli się nie mylę.

Z tego co wiem środowisko instalacji Windows (nie WinPE) praktycznie ledwo
widzi cokolwiek innego niż IDE czy SCSI/SATA (jak mu się poda sterowniki), nie
ma mowy o USB czy innych takich.

Więc ja obstawiam, że tam jest na dysku jakaś partycja (chociaż nie wiem
jakiego typu), która jest niewidoczna w instalatorze, ale jednocześnie to jej
nadaje literkę C:.

Sprawdzałem typ partycji 12 i taką widzi.

http://home.kosmosik.net/always/part1.png
http://home.kosmosik.net/always/part2.png

Co to może być innego?

Rozważam teoretycznie bo mnie to ciekawi. :)