Re: Outlook Express 7 pod Vistą

Autor: latet <spam_at_xlatetspam.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 08:35:37 MET DST

> Okazała się niepotrzebna. Teraz maile nie są przechowywane w
> plikach dbx (po jednym na folder) a w plikach *.eml, po jednym
> na każdy e-mail, pogrupowanych w katalogi odpowiadające tzw.
> folderom. Więc i w tej sytuacji nie ma czego kompaktować (w
> rozumieniu OE), ale pojecie zostało.

Ale jednak w opcjach "konserwacja" jest ustawienia kompaktowania
co ileś tam uruchomień programu.

Co jeszcze daje przechowywanie w .eml? Czy można np.
usunąć załącznik, zostawiając tresc maila?

Jak z konta zwyklego usera zajrzeć do folderu poczty
(znam ścieżkę, ale nie mogę wejść).
(nie wiem jak włączyć pokazywanie ukrytych folderów :-)

Czy to są takie same pliki .eml jak pod OE6, tzn. ze można
je ręcznie wstawić do OE6?

Dzieki,

latet