Re: Vista zegar opóźnienie

Autor: Kazik <h_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 09:44:08 MET DST

> No tak, ale z pewnością mówią tu o mechaniżnie systemowym. TClock jak
> sądzę, omija tą trudność. Przecież nawet jak jesteś w domenie, możesz
> przestawiać zegar systemowy ręcznie. No to niby dlaczego nie można zaprząc
> do tego programu którego kwestie domeny nie interesują?
> --
> Jacek

Ten problem u mnie nie występuje. ale.....
Wyłączyłem firewalla i nic to nie daje.
Serwer pl.pool.ntp.org. Pisze "wait " a potem "error" ( na innych
serwerach tak samo).
Z innymi programami też są problemy.Np wieczorem wszystko chodzi, a rano
sieć nie działa,
drukarka nie drukuje (pisze, żeby zainstalować) i tak na okrągło.
Chyba przeproszę się ze starym XP-kiem.