Re: Vista w laptopie z 512MB RAmu - czy to dobry pomysl?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 06:24:58 MET DST

Dnia Tue, 16 Oct 2007 20:50:55 -0000, Mikołaj Bartnicki napisał(a):

> Ech, wiarygodność takiego źródła jest niemal zerowa.

Napisz do Grzesia, jeśli masz wątpliwości. Bo publicznie podważać czyjąś
wiarygodność bez dania głosu drugiej stronie, jest łatwo. Jakoś kojarzy
mi się to nieodparcie z pewną partią. . .

> Ale nie szkodzi,
> znalazłem informacje o tym na stronie Microsoftu, o czym zresztą
> wspomniałem. Zresztą na tejże microsoftowej stronie stało napisane, że
> udostępniane są _fragmenty_ kodu źródłowego. Więc jeśli zechcą coś
> ukryć, to ukryją (choć osobiście nie jestem zwolennikiem hipotez
> spiskowych).

Widzisz, a ja twierdzę że to wartość Twoich informacji jest niemal
zerowa, jako że opierają się na wyrwanym pojedynczym cytacie z jakiejś
strony i własnych spekulacjach. Więcej wiary w ludzi a nie w Google,
kolego :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/