Re: Vista w laptopie z 512MB RAmu - czy to dobry pomysl?

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 22:50:55 MET DST

On 16 Paź, 20:08, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> http://groups.google.com/group/ms-news.pl.windowsxp/msg/849523b501a7ceab

Ech, wiarygodność takiego źródła jest niemal zerowa. Ale nie szkodzi,
znalazłem informacje o tym na stronie Microsoftu, o czym zresztą
wspomniałem. Zresztą na tejże microsoftowej stronie stało napisane, że
udostępniane są _fragmenty_ kodu źródłowego. Więc jeśli zechcą coś
ukryć, to ukryją (choć osobiście nie jestem zwolennikiem hipotez
spiskowych).

MB