Re: masowa konwersja rtf do pdf-a

Autor: fijak <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 16:51:38 MET DST

Jarek pisze:
> Witam,
>
> potrzebuje przekonwertować 1600 plików z rtf do pdf. Czy ktoś mógłby mi
> powiedzieć jak mogę to zrobić? Generalnie rozumiem, że potrzebny jest mi
> skrypt, którego ani nie umiem napisać w tym momencie ani wogóle nie mogę
> pozwolić sobie na naukę. Muszę to zrobić na wczoraj. Bardzo proszę o pomoc:
> podwopiedź, program darmowy (nie znalazłem darmowego, który mi to zrobi;
> płatne... jednorazowa robota); gotowy skrypt czy raczej link do gotowego
> skryptu...

proponuje drukarke poscriptiowa (np bullzip) i napisac bata krotu bedzie
na tej drukarce xdrukowal (faktycznie nic nie jest drukowane, a
zapisywane do pdf) chyba mozna poleceniem print, ale chyba raczej to do
plikow tekstowcyh.

Jesli to superpilne i cos platne, to mozemy sie dogadac pisz na fijak81
AT o2.pl to napisze soft do tego.