Re: Jaki to błąd?- wyniki debugowania błędu 0x0000005

Autor: fijak <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 16:46:43 MET DST

jack pisze:
> Witam.
>
> Mam od pewnego czasu podczas uruchamiania systemu XP - system 32 bity błąd
> STOP o numerze c000021a - i dodatkowo 0x0000005 -

chyba C0000005, tzn STATUS_ACCESS_VIOLATION tzn odnisienie sie do
blednego adresu pamieci - najczesniej skutek bugu w progrtamie, niewiele
poradzisz.
jesli chodzi o C000021A to jest to STATUS_SYSTEM_PROCESS_TERMINATED ale
chyba jest to powiazane w tym AV.

  kody błędów rozczytałem i
> wykonałem jak się zaleca debugowanie zrzuconego podczas błędu pliku *.dmp
>

> Wyniku tego debugowania jednak nie moge zinterpretować - jest coś o nazwie
> IsRASServiceRunning

to brzmi jak cos zwiazanego ze zdanym dostepem (Remote Access Service
czy jaklos tak) zaktualizuj system (moze to faktycznei jakis bug, spr
czy ta usluga "biega"