masowa konwersja rtf do pdf-a

Autor: Jarek <jaroslaw_83WYTNIJTO_at_tlen.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 15:36:03 MET DST

Witam,

potrzebuje przekonwertować 1600 plików z rtf do pdf. Czy ktoś mógłby mi
powiedzieć jak mogę to zrobić? Generalnie rozumiem, że potrzebny jest mi
skrypt, którego ani nie umiem napisać w tym momencie ani wogóle nie mogę
pozwolić sobie na naukę. Muszę to zrobić na wczoraj. Bardzo proszę o pomoc:
podwopiedź, program darmowy (nie znalazłem darmowego, który mi to zrobi;
płatne... jednorazowa robota); gotowy skrypt czy raczej link do gotowego
skryptu...

Z góry dziękuję za pomoc