Re: Vista w laptopie z 512MB RAmu - czy to dobry pomysl?

Autor: Miko aj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 00:03:11 MET DST

On 13 Pa , 22:08, Ris <r...@onet.pl> wrote:
> Jesli piszesz na ta grupe z konta google groups to nie uzywaj polskich
> znakow bo niestety zjada :/

Diabli nadali, juz ktorys raz sie na to nacialem. Google Groups do
jednych grup przepuszcza polskie znaki, do innych nie. Wiesz moze od
czego to zalezy?
Ciezko mi pisac bez polskich znakow, strasznie to spowalnia.

tak czy inaczej, powtazam bez "pliterek" moja wypowiedz popsuta przez
Google Groups:

"Bezmyslnie powtarzasz jakies obiegowe slogany bez pokrycia w
rzeczywistosci. Athlon 2000, 1GB pamieci, Radeon 9550SE i Vista
Business (innej nie ma w MSDNAA) z przeslicznym interfejsem Aero smiga
bez zajakniecia. Goly system zabiera (wg. gadzetu na pasku bocznym) 40
do 50% dostepnej pamieci, takze zostaje jeszcze pol gigabajta zapasu -
w sam raz na OpenOffice, Firefoksa i jakas muzyczke w tle."

W ogole to nastala jakas moda na narzekanie na wymagania sprzetowe
Visty? Kazdy wspolczesny pecet bez problemu Viste pociagnie.

MB