Re: pagefile.sys - spór

Autor: AdamS <ad.as_at_wycinanka.interia.pl>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 07:57:06 MET DST

Markus Sprungk wrote:

> Nie. To zależy od ilości posiadanego RAM-u a obecnie standardem jest już 1
> GB

Czytając ten watek sprawdziłem jak to będzie u mnie. 2GB minus 256MB
na grafikę. Pagefile na drugiej partycji o wielkości min. 1GB. Nie
przeprowadzając testów nie wychwyciłem różnic w pracy z włączonym czy
też wyłączonym plikiem wymiany poza jedną photoshop nie chciał
wystartować wyświetlając komunikat o braku miejsca na dysku ...(nie
pamiętam w tej chwili dokładnie).

--
Pozdrawiam AdamS