Re: pagefile.sys - spór

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 20:24:40 MET DST

Jasko Bartnik napisał(a):

> Bo to zalezy od zastosowan komputera.

Nie. To zależy od ilości posiadanego RAM-u a obecnie standardem jest już 1
GB

>Zrob test - zostaw w kompie 128MB
> ramu i zobacz jaka dziala XP + Apache + MySQL + serwer MuOnline z
> dwugigowym plikiem wymiany i jego calkowitym brakiem.

Jakbym zostawił w kompie 128 MB RAM-u to praca z systemem byłaby udręką
niezależnie od włączonego czy wyłączonego pliku wymiany. Wątek dotyczy
używania pamięci na poziomie 2 GB. Osobiście używałem przez kilka lat kompa
z pamięcią 1 GB jeszcze DDR SDRAM 333 Mhz i mając całkowicie wyłączony plik
wymiany nie miałem problemów z większością gier i pamięciożernych aplikacji

>Zaleznie od potrzeb
> do wylaczenia pliku wymiany trzeba miec odpowiednia ilosc ramu - gdybym
> mial 8GB tez bym wylaczyl w moim zastosowaniu. A ze mam "tylko" 1GB musze
> ustawic plik wymiany na 4GB.

j/w

Pracuję bez pliku wymiany od cirka 6 lat mając ciągle na pokładzie 1 GB
RAM-u. Od pewnego czasu mam już 2 GB w swoim laptopie

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098