Re: Nie mogę uruchamiać plików EXE - NT 4.0

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 20:21:42 MET DST

In news:1191399898.281718.98250@r29g2000hsg.googlegroups.com , *CzarnyLewis*
wrote:
> Panowie po waszych sugestiach zacząłem tworzyć pliki reg z waszych
> pomysłów - niestety nie poprawiły działania. Dopiero na tej stronie
> znalazłem plik EXEfix08.reg i po dodaniu go do rejestru wszystko
> wróciło do normy.
> Dziękuję wszystkim za pomoc.

A na jakiej stronie, tak z ciekawości, bo link się chyba zgubił :)
Na takiej? http://home.earthlink.net/~rmbox/Reticulated/Only_IE.html
to jest właśnie:
REGEDIT4

[HKEY_CLASSES_ROOT\.exe]
@="exefile"
"Content Type"="application/x-msdownload"

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile]
"EditFlags"=hex:d8,07,00,00
@="Application"

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\DefaultIcon]
@="%1"

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell]
@=""

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open]
@=""
"EditFlags"=hex:00,00,00,00

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command]
@="\"%1\" %*"

co było już podawane przypadkiem, patrz news:fdumna$nr1$1@news.onet.pl
w sumie w ciemno, fajnie byłoby się dowiedzieć czy to w NT4 działa,
a to co dalej, to już nieistotne dla sprawy raczej:

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shellex]
[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shellex\PropertySheetHandlers]
[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shellex\PropertySheetHandlers\{86F19A00-42A0-1069-A2E9-08002B30309D}]
@=""

A dalej masło maślane, czyli to co wyżej, ale HKLM\Software\Classes
zamiast HCR, co oznacza to samo tylko inaczej nazwane.
Swoją drogą zupełnie nie wiem, dlaczego w tego typu regach podaje się
często i HCR i HKLM\Software\Classes choć to to samo jest.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)