Nie mogę uruchamiać plików EXE - NT 4.0

Autor: CzarnyLewis <CzarnyLewis_at_wp.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 00:13:34 MET DST

Jak w temacie. Odinstalowałem kilka aplikacji naraz i po restarcie
systemu pliki EXE nie mają swoich ikonek tylko ikonę domyślną Windows.
Gdy na nią kliknę otwiera mi się okienko z prośbą o podanie programu
za pomocą którego mogę otworzyć ten plik (sic!!!). Gdy włączę wiersz
poleceń - programy za jego pomocą uruchamiają się normalnie (tak też
teraz włączyłem przeglądarkę). Zapewne chodzi o jakiś usunięty wpis w
rejestrze - tylko jaki.

 Proszę o pomoc