Re: Brak obrazu w filmach

Autor: przemo <przemoWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 23:08:08 MET DST

Siedzę nad tym cały dzień i nie udało mi się rozwiązać problemu. Czy ktoś
mógłby mi pomóc? Odinstalowałem najnowsze sterowniki do karty graficznej i
zainstalowałem poprzednie, które miałem na płycie dołączonej do laptopa. Nic
nie pomogło. Dopiero jak zupełnie odinstalowuję sterowniki karty i obraz mam w
beznadziejnej rozdzielczości to w filmach pojawia się obraz - a tak to tylko
czarny ekran.