Brak obrazu w filmach

Autor: przemo <przemoWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 12:10:53 MET DST

Witam.
Mam laptopa Fujitsu Siemens Amilo i na nim zainstalowany WinXP. Nigdy nie
miałem problemu z oglądaniem filmów (używam kodeków k-lite), ale kilka dni
temu wgrałem ze strony intela najnowsze sterowniki do chipsetu graficznego
(Mobile Intel&reg; 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family). Od tego momentu mam
tylko dźwięk w filmach a obrazu nie ma. Dotyczy to wszystkich filmów -
odpalanych z DVD, z twardziela divx-y, również na niektórych stronach www.
Zainstalowałem najnowszy pakiet k-lite 3.4.5 ale nic nie pomogło. Dopiero jak
odinstaluję sterowniki karty to w filmach pojawia się obraz. Co to może być?