Re: Windows Live Mail Desktop

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 00:20:08 MET DST

Użytkownik "Ania_i_Grzes" napisał w news:fdofbl$o70$1@inews.gazeta.pl...
> Nie wiem jak mam to rozumieć, ale postąpiłem zgodnie z intuicją
> (przeczytałem wszystkie info), zassałem instalatora i przy próbie
> uruchomienia instalatora otrzymuję nadal komunikat: "W tym systemie
> operacyjnym nie można zainstalować programów Windows Live.".

Komunikatom (czasami) należy wierzyć :(, mnie się w każdym razie nie
udało dotąd. Tym, którzy się pragną pochwalić, że u nich działa
przypominam, że chodzi o wersję 64bitową Visty (w moim przypadku VHPpl,
ale głównie chodzi o te 64).

Inna rzecz, że nie bardzo wiem do czego się spieszyć, to, że Microsoft
obiecuje skończyć z rozwojem OE i WM, no może. Ale najpierw to LM
musiałoby przestać być betą.
No i właśnie dlatego, że beta, to pewnie nie jest przygotowywana
równolegle w 2 wersjach.
A kiedy, hmmm, może w przyszłym roku (teraz już wiemy, że szkolnym) ;)

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)