Re: Windows Live Mail Desktop

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 00:19:17 MET DST

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" napisał w
> A może spróbujesz zainstalować aplikację przy użyciu funkcji Compability ?
> Prawoklik na pliku i zaznaczasz opcje na karcie Compatibility.
> Ewentualnie Compatibility Wizard.

No patrz pan, jakie ci 32-bitowcy mają udogodnienia ;) Bo dla tych drugich:
Life is brutal & full of zasadzkas. :) Było sobie nie fundować 64bitVista.

> Aplikacje 32-bitowe na 64-bitowum Windows Vista uruchamiane są przy
> użyciu WoW64.

> Dużo informacji na temat zgodności aplikazji z Windows Vista znajdziesz
> na stronie http://technet.microsoft.com/en-us/windowsvista/aa905066.aspx.

Tak, tak, tylko, że ACT wydaje z siebie podobny komunikat jak Windows Live,
i to nawet precyzyjniejszy, że on jest przeznaczony tylko do 32-bitowych
Windowsów (jeśli miałeś na mysli zainstalowanie toolkita).
A poza tym co niby miałby dać użytkownikowi pragnącemu zainstalować LM
to ja nie wiem.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)