Re: Taskbar się popsuł

Autor: Tomasz Minkiewicz <Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 16:17:39 MET DST

On Fri, 31 August 2007 14:53 *Piotr Palusiński* (perfekt_xl@invalid.wp.pl)
wrote in <fb931m$sd7$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> In news:13063794.1Tcr57cled@tommink.pl,
> *Tomasz Minkiewicz* <Tomasz.Minkiewicz@interia.pl> typed:

> Wejdz do edytora rejestru i popraw zapisy

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
> wpisz wartosc binarna "NoTrayContextMenu" =01 00 00 00 zmien na 00 00 00
> 00

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\ActiveDesktop
> Wpisz wartosc DWORD "NoMovingBands" = 1 zmien na 0 i na koniec

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
> DWORD "TaskbarSizeMove" =1 zmien na 0
> To samo zrob w HKLM identyczna lokalizacja
> Wyloguj
> Co do paska szybkiego uruch. to teraz PPM na pasku i wlacz go.

Dzięki za pomoc. Jak tylko wrócę do domu, to wprowadzę te zmiany i zobaczę,
czy to było to.

--
Tomasz.Minkiewicz@interia.pl