Re: Taskbar się popsuł

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 14:53:06 MET DST

In news:13063794.1Tcr57cled@tommink.pl,
*Tomasz Minkiewicz* <Tomasz.Minkiewicz@interia.pl> typed:
> Witam,
>
> Od jakiegoś czasu coś niedobrego porobiło mi się z taskbarem.
> Najwidoczniejsze jest to, że zniknął z niego pasek QuickLaunch, a mniej
> widoczne, ale za to bardziej denerwujące (bo uniemożliwia przywrócenie
> QuickLauncha) jest, że prawoklik na pasku nie wywołuje absolutnie żadnej
> reakcji - menu kontekstowe siÄ™ nie pokazuje. System Win2k SP4.
>
> Gdyby ktoś miał pomysł, jak to naprawić, byłbym wdzięczny.
>
> TIA
>
> PS. _Wydaje_ mi się, że nic nie robiłem, co by mogło dać taki skutek,
> [...]

Wejdz do edytora rejestru i popraw zapisy
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
wpisz wartosc binarna "NoTrayContextMenu" =01 00 00 00 zmien na 00 00 00 00
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\ActiveDesktop
Wpisz wartosc DWORD "NoMovingBands" = 1 zmien na 0
i na koniec
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
DWORD "TaskbarSizeMove" =1 zmien na 0
To samo zrob w HKLM identyczna lokalizacja
Wyloguj
Co do paska szybkiego uruch. to teraz PPM na pasku i wlacz go.

Restart