Re: Plik wymiany

Autor: <dipl.wyrzucto_at_gazeta.lp>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 16:39:21 MET DST

Norbert napisał(a):

> Witam
>
> Mam Win XP Pro oraz 2GB ramu, czy moge zlikwidowac w ogole plik wymiany
> (swap) i czy wzrosnie wyraznie wydajnosc?
> I czy bedzie to bezpieczne dla systemu?
>
> pozdrawiam
> Norvert

przez dłuższy czas pracowałem bez swapa (mam 1 giga pamięci),
system pracował bardzo stabilnie i wg mnie troszkę szybciej
niż z plikiem wymiany. problemy zaczęły się, gdy zacząłem
"rzeźbić" coś w javie, wtedy ustawiłem stałą wartość pliku
wymiany = pamięć i zrobiło się ok. jeżeli nie używasz
pamięciożernego oprogramowania typu konwertery filmów, muzyki,
oprogramowanie do obróbki grafiki itp., to wg mnie spokojnie
możesz swapa wyłączyć, przynajmniej na próbę. a jeśli coś
nie będzie pracować tak jak trzeba, to go znowu ustawisz.

--
dipl pozdr.
 http://seokatalog.e-rap.eu/ prosty, autorski katalog stron