Taskbar się popsuł

Autor: Tomasz Minkiewicz <Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 12:10:42 MET DST

Witam,

Od jakiegoś czasu coś niedobrego porobiło mi się z taskbarem.
Najwidoczniejsze jest to, że zniknął z niego pasek QuickLaunch, a mniej
widoczne, ale za to bardziej denerwujące (bo uniemożliwia przywrócenie
QuickLauncha) jest, że prawoklik na pasku nie wywołuje absolutnie żadnej
reakcji - menu kontekstowe siÄ™ nie pokazuje. System Win2k SP4.

Gdyby ktoś miał pomysł, jak to naprawić, byłbym wdzięczny.

TIA

PS. _Wydaje_ mi się, że nic nie robiłem, co by mogło dać taki skutek,
ale że problem wyniknął jeszcze przed urlopem, to głowy nie daję - mogę nie
pamiętać. Całkiem prawdopodobne wydawa mi się natomiast, że to może być
efekt "twardego" wyłączenia komputera, bo mi jakoś tak tuż przed
pojawieniem problemu prąd na parę godzin wyłączyli, a w domu UPSa nie
używam.

--
Tomasz.Minkiewicz@interia.pl