Re: Ogarnięcie instalacji softu w dużej sieci

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 22:35:10 MET DST

** Jasko Bartnik <adres@sygnaturka.nadole> wrote:

> Odpowiednio skonstruowac skrypt i dorzucic go np. do harmonogramu albo w
> autostart.

Ech. Chyba o trochę innych rozwiązaniach mówimy. Do dyspozycji mam AD i w
przyszłości (jak w końcu zaimplementowane zostanie) SMS.

> Po kazdej zmianie paczki zbiorczej. Przy starcie systemu odpalany jest skrypt
> A, uruchamiajacy skrypt instalacyjny B. Po udanej instalacji kasowany jest
> skrypt A. Ot cala ta filozofia.

Dosyć toporne.

> Odnosnie tego czy szybciej nie idzie z dysku sieciowego - przeslanie do
> kazdego z 500 komputerow 2GB danych po sieci metoda "tradycyjna" moze nie byc
> specjalnie szybkie.

No jak się upierasz aby to robić jednocześnie, o tej samej porze, nawet dla
stacji co już mają to faktycznie...

> Broadcast obrazu dysku spelnil u mnie swoje zadanie.

Jak to broadcast?

> Zadanie to wykonywane jest "po godzinach"... i pewnie daloby rade je jeszcze
> zoptymalizowac, zeby dzialalo niezaleznie od ghosta.

A czyli nie broadcast/multicast (to by wymagało bardzo specyficznego sprzętu
sieciowego) tylko po prostu w nocy. ;)