Re: Ogarnięcie instalacji softu w dużej sieci

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 00:28:47 MET DST

Dnia 27-08-2007 o 22:35:10 Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net>
napisał(a):

> No jak się upierasz aby to robić jednocześnie, o tej samej porze, nawet
> dla stacji co już mają to faktycznie...

U mnie najczesciej szedl pelny reinstall softu, czyli aktualizacje
programow, nowe programy, latki systemowe. Dlatego sie sprawdzalo.

> Jak to broadcast?

Chodzilo mi o Ghost Multicast Server.

> A czyli nie broadcast/multicast (to by wymagało bardzo specyficznego
> sprzętu sieciowego) tylko po prostu w nocy. ;)

Ano w nocy :) Ale przy sprawdzaniu na zywo, wyszlo z grubsza tyle samo
czasu multicast na jeden komputer i na 20+.

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.