Re: Konta domenowe i uprawnienia do LPT

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 23:28:46 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:h7s3q4-74t.ln1@kosmosik.net...
> ** Rafał Zawierta <zawiertaNIE@niegmail.com> wrote:

> Chociaż z drugiej strony *musi* być jakaś możliwość nadania tych uprawnień
> użytkownikom domenowym, aczkolwiek nie wiem jak. :)

Zasadniczo, nie czytalem watku od poczatku ale jesli dobrze rozumiem
i Rafalowi nie dziala dostep do LPT jesli z programu korzysta
nie-administrator
lokalny, to moze albo powkladac userow domenowych do lokalnych grup
administracyjnych
(ogolnie kiepski pomysl jesli chodzi o bezpieczenstwo) albo zagladnac jakich
praw uzytkownika czy uprawnien na plikach/rejestrze/etc program wymaga i
nadac
te prawa grupie domain local, do grupy wsadzic globalna grupe w ktorej sa
userzy
domenowi i bedzie okej.