Re: Konta domenowe i uprawnienia do LPT

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 22:38:41 MET DST

** Rafał Zawierta <zawiertaNIE@niegmail.com> wrote:

> Wszyscy użytkownicy mojej sieci mają standardowe konta domenowe. Część z nich
> musi jednak programować mikrokontrolery AVR za pomocą PonyProg'a. Niestety -
> PonyProg nie chce działać na takim koncie domenowym - aplikacja rzecz jasna
> się uruchamia, ale XP skutecznie broni dostępu do portu.

> Czy istnieje jakiś sposób na to, aby PonyProg jednak programował te AVRki z
> kont użytkowników? Ostatnio jako protezę zrobiłem "runas
> /user:lokalny_administrator /savecred", ale to mija się z celem, bo:

Jako lokalny użytkownik z grupy "Power Users" powinno ruszyć, ci raczej nie
mogą grzebać innym w plikach.

Tylko będą musieli uruchamiać program jako lokalny użytkownik, ale to powinno
się w miarę łatwo dać zrobić.

Chociaż z drugiej strony *musi* być jakaś możliwość nadania tych uprawnień
użytkownikom domenowym, aczkolwiek nie wiem jak. :) Może spróbuj (samemu nie
mam jak tego sprawdzić) jeszcze monitorować aktywność plikową filemonem (do
pobrania z MS, wcześniej Sysinternals) i zobaczyć do czego *dokładnie* jest
odmowa dostępu, wtedy można dokładniej szukać.